Ochronimy Twoją lodówkę, pralkę oraz inne urządzenia na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń.
za naprawę i koszty przesyłki urządzenia zapłaci ubezpieczyciel
telefon, smartfon, tablet i komputer zostaną naprawione w ciągu 10 dni
AGD, ekspresy do kawy i pozostałe urządzenia – w ciągu 20 dni
kurier odbierze od Ciebie urządzenie w ciągu 48 h od przyjęcia zgłoszenia i dostarczy do serwisu
nieważne, ile razy Twoje urządzenie ulegnie uszkodzeniu w okresie ubezpieczenia - ochrona nadal działa
Nie zapłacisz za naprawę urządzenia, gdy skończy się jego gwarancja
Nie zapłacisz za naprawę urządzenia, gdy przypadkiem je uszkodzisz, zalejesz lub dojdzie do przepięcia prądu
Jeżeli naprawa nie będzie możliwa do wykonania, dostaniesz voucher na nowe urządzenie
Dostaniesz voucher na nowe urządzenie w przypadku kradzieży z włamaniem lub rabunku
Nie zapłacisz za naprawę urządzenia, gdy skończy się jego gwarancja
Nie zapłacisz za naprawę urządzenia, gdy przypadkiem je uszkodzisz, zalejesz lub dojdzie do przepięcia prądu
Jeżeli naprawa nie będzie możliwa do wykonania, dostaniesz voucher na nowe urządzenie
Dostaniesz voucher na nowe urządzenie w przypadku kradzieży z włamaniem lub rabunku
Nie zapłacisz za naprawę urządzenia, gdy skończy się jego gwarancja
Nie zapłacisz za naprawę urządzenia, gdy przypadkiem je uszkodzisz, zalejesz lub dojdzie do przepięcia prądu
Jeżeli naprawa nie będzie możliwa do wykonania, dostaniesz voucher na nowe urządzenie
Dostaniesz voucher na nowe urządzenie w przypadku kradzieży z włamaniem lub rabunku
Na stronie i w aplikacji mobilnej Android
Polisę wyślemy Ci mejlem
Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z ubezpieczycielem
22 563 11 54  lub  22 383 21 54
pon. - pt.: 9:00 - 17:00Pakiety "Ochrona przed uszkodzeniem i kradzieżą" oraz "Kompleksowa ochrona" możesz wykupić nie później niż 7 dni od zakupu.
Pakiet "Naprawa po gwarancji" możesz wykupić nie później niż 90 dni od zakupu.